咩咩從羊馬麻的肚子蹦出來已經730天了,也就是說....咩咩2歲囉!!

今天咩爸和咩媽還專程幫咩咩買生日蛋糕,咩咩可是超高興的喔!!

看到蛋糕後咩咩就開始吹蠟燭....

叉上蠟燭囉!! 咩咩今年2歲囉!!

咩的阿嬤、姑姑、姑丈、表哥們,一起幫咩咩慶生~~~~祝咩生日快樂喔!!

唱完歌後...咩咩就來吹蠟燭囉!! 表哥可是想要幫忙吹呢~~!!

吹了好幾次才吹熄....可見咩咩對吹蠟燭沒有很多經驗(廢話....她也才過過2次生日...=_=")

小朋友的最愛...巧克力!! 只是....我們全部都挑起來,沒有讓小朋友吃,因為不太好!!

咩咩自己吃蛋糕......2歲開始要讓他學習自己吃東西囉!!

 

咩咩2歲了,現在的她會自己穿鞋子、會跑會跳、會從1數到30(認識1~9)、會唸A~Z(認識幾個字母)、會唸英文1~10、會唸三字經(唸到子不學、斷機杼)、認識海棉寶寶, 派大星, 章魚哥, 蟹老闆, Dora, Diago、會說你好、謝謝、口以嗎?、這個是什麼?、那個在哪裡? 會用手比1, 2, 3, 4, 5........etc.

她的蜜月期2歲已經過完了,她已經不是嬰兒了,要開始敎導她囉了!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Careysky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()